وظایف واحد رسیدگی به شکایات:

 -دریافت شکایات حضوری و مکتوب مردم(مراجعین) از واحد و کارکنان بیمارستان.

 -بررسی و تحقیق پیرامون صحت یا سقم موضوع شکایات و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکی.

 -بررسی و پاسخگویی در خصوص مراجعات به نهادهای نظارتی و بازرسی از قبیل نهاد ریاست جمهوری و سازمان بازرسی و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی.

 -پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکیان.

 -جمع بندی شکایات در مقاطع سه ماهه و تجزیه و تحلیل علل وبروز شکایات و ارائه گزارش برای رئیس بیمارستان به گونه ای که موجب کاهش شکایات مردمی گردد.

 -پیگیری نتایج گزارش های تهیه شده.

 -پیگیری برای ارسال پاسخ به شاکیان.

 

سوالات متداول

نوبت دهی MRI بیمارستان ابن سینا به چه صورت است؟

جهت رزرو نوبت MRI می توانید به واحد رادیولوژی در طبقه همکف بیمارستان مراجعه فرمائید.

نوبت دهی درمانگاه تخصصی بیمارستان ابن سینا به چه صورت است؟

جهت اطلاع از حضور متخصصین درمانگاه تخصصی بیمارستان ابن سینا نورآباد هر روز لیست پزشکان حاضر در درمانگاه در کانال ایتا به آدرس https://eitaa.com/darmangah_sina  قرار می گیرد که جهت نوبت دهی به صورت آنلاین در سامانه https://www.paziresh24.com و یا به صورت حضوری انجام می پذیرد.

 
چه پزشکان متخصصی در درمانگاه تخصصی حضور دارند؟

پزشکان متخصص ازجمله : ارتوپدی ، چشم ، داخلی ، زنان و زایمان ، قلب و عروق ، اطفال ، مغز و اعصاب ، روانپزشک

اهدا خون در چه روزهای انجام میگیرد؟

سازمان اهدا خون روزهای یکشنبه صبح هر هفته در طبقه دوم درمانگاه تخصصی اقدام به خونگیری از همشهریان عزیز می نماید.

بیمه های طرف قرارداد بیمارستان ابن سینا

بیمه های پایه :بیمه سلامت ایرانیان - بیمه تامین اجتماعی، بیمه های مسلح

بیمه های مکمل : بیمه سینا - بیمه دانا - بیمه دی - بیمه میهن

پیشنهادات و انتقادات
پیشنهادات و انتقادات